hundvecka..



jag och elin var igår och tränade lite på fvc (friskvårdscentrumet på ssab enligt bild)
ska åka om 30min igen och testa lite. elva alltså.



min hand.
det blir inte bättre. den nya salvan gör det inte bättre.



jag kan inte böja tummen utan att det gör REJÄLT ont nu. inte för att det ens går att böja mer än typ 2 millimeter, på riktigt alltså. det blir lite omständigt att jobba när jag använder tummen till att öppna klorna på traversen samtidigt som jag kör. jag törs inte visa en bild på det, tror det är kamera förbud. jag gillar mitt jobb, vill inte bli av med det :)

läkaren sa iallafall att jag skulle smöra in 2ggr/dag och återbesök om 14 dagar. vi får se hur det ser ut då. just nu känns det som en dead end.
återstår att se.

nu måste jag lägga på ett kol. jag har 30min på mig att göra mig i ordning, fixa mat, gå med hundarna, packa både en jobbväska och en träningspåse (plastpåse :/ )
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect my hand!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

shiiiiiiiiiiiit vad har hänt med din hand?

2011-05-10 @ 19:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback