Mamma?

jag har funderat lite mer kring att ta valpar på tjejerna. nellie är "för gammal" så jag låter henne vara.
däremot skoj, hon blir 4 år till hösten. om man skulle hitta en fin hane och para i september/oktober. jag tror att jag ska läsa in mig mer på området och känna efter lite. men just nu, helt oförberedd så är jag grymt sugen på att skaffa massa små skojisar.



jag har sökt på blocket efter en hane. denna här var väldigt fin! den är väldigt lik skoj så man kan ju nästan nu se hur den kombinationen kommer se ut! :) lite dåligt att den killen bor i örebro, inte granne precis.


jag tror inte att vi kommer få några problem att få sålt valparna iallafall. så det behöver jag inte fundera på!
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback