next time..

två av fyra förmiddagar blir avklarade om ett gäng timmar. jag är inte skapt för att stiga upp 04.40-45. tack för att det endast finns 7st okristliga uppstigningar under en fem veckors period. jag fattar inte hur jag tar mig upp. men nu sitter jag här och väntar på elin.

nästa gång jag uppdaterar så får ni kanske se en bild på min nya (och första) tatuering. det är idag efter jobbet som jag åker dit och gaddar mig. jag har inte förstått det själv och jag är nervös för att jag kommer vara barnsligt rädd. skämma ut mig totalt. fast.. människan som tatuerar har väl gjort det förr och har varit med om värre personer än mig.. kan jag iallafall hoppas.

packa det sista och åka.06-14 here i come!!
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Jag vill följaoch vill ocksa göra. men vet inte vad.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback