onsdag

..och jag har ändå lediga dagar tillgodo!
jag har mesta dels varit i gammelstad idag. grillat och varit en snabbsväng på nya sko "gallerian" i shopping. jag skötte mig snyggt och kom tillbaka med endast ett par skor. 99:- är ingenting för ett par vita tygskor.



imorgon är jag Grymt sugen på att testköra pappas grill igen. han köpte någon slags pizza-sten(?) till grillen.



visst ser det otroligt gott ut?? jag är fortfarande mätt från amburgarna vi grillade idag. men jag har aldrig ätit en egen-grillad-pizza tidigare. självklart blir det skinka, ost, tomatsås och TONFISK på pizzan. här äventyras det ingenting. (haha vilken fjant jag är)

jag ska fortsätta min jakt efter en telefon till mamma. en mobil med qwerty tangentbord, ett fysiskt sådant. inget touch. helst så får inte telefonen ha touch heller. jag tror det blir enklast så. hon vill bara sms:a och prata i den, så inga häftiga grejer. jag ska besöka en elektronik affär och fråga ut imorgon :)

hockeyn fortsätter.
4-1 till lule.. nej, sverige ;)

kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect my new shoes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback