resten av ditt liv

 

 

jag har tagit ett litet mini-break från mitt bloggande. jag klarade förmiddagsveckan med nöd och näppe. jag klarade skiftlagsfesten, jag klarade bakfyllan, jag klarade lördagen, jag klarade söndagen.

jag har varit på ikea med zilla på lördagen. medans alla andra raggade i stan (luleå) så drog vi. fan så skönt.

nu har jag nattvecka istället för förmiddag. 22-06 är skönare än 06-14.
på fredag när jag gått av sista natten sätter jag mig på ett plan mot stockholm. jag ska på mitt första (medvetna) dop. jag återkommer på tisdag 10.20 till luleå.

i torsdags hade jag telefontid med "min" läkare. det slutade med att jag fick en akuttid. medicinerna de ger mig tar inte som de önskar. därför fick jag äntligen ta prover. jag är väldigt delad mot det där. jag vill ju veta vad jag har och få rätt grejer mot det. men samtligt... jag tog mina första lokalbedövningar. jag har aldrig fått sånt? jag har inget minne av det alls. när ska jag fått det liksom?
iallafall så var jag riktigt kaxig och sa något i stil med "jag gjorde en tatuering här om dagen, det var det värsta jag har gjort. så det här kan inte vara farligt. kom igen nu, det är ingen fara"
JO MEN JUST DET! att jag aldrig lär mig! sluta var så jävla kaxig. jag gör lätt om en tatuering bara jag slipper lokalbedövningssprutan, eller rättare sagt smärtan. dra på faaan. tur att jag iallafall fick hålla en små het läkare i handen medans den andra körde in sprutan i handen.

inväntar svar. jag har fått två salvor och bild på handen kommer senare.
...och jag har hört sommarens bästa låt redan nu :

 




kom ihåg att det var här ni hörde det först



respect timbuktu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback