S - som i sår



vad tror ni? förbättring? jag har använt salvan i 8 dagar idag. efter nätterna ska jag ringa och boka ett nytt besök och jag ska försöka att inte vara så mesig och säga att jag gärna vill ha en remiss till en hudläkare.








igår var det jätte fint väder, men det är väl ingen som missat det.
men jag missade totalt att det Inte var introduktion på ssab igår kl.08. jag och mina gula kollegor var på plats och fick vända hem igen. det resulterade i att jag hade stigit upp 06.45 på min lediga dag + att jag hade hela dagen framför mig, vilket är det enda possitiva.

eftersom hela dagen låg framför mig åkte jag och elin till malin. vi åt frukost, gjorde några ärenden och satte oss på tunastranden här nere. lite trist att bilderna på tjejerna ser lite gråa ut, det var ju strålande sol!
kolla bara in nellie, sådär lång tunga får hon när det är varmt ute.

idag blev det inget åka till stan. istället ska jag för första gången gå upp för mjölkuddsberget. jag har Aldrig varit upp. men idag ska jag dit, titta lite. känns lite dumt att ha bott här i för många år och aldrig varit upp dit.

bara för att jag är ledig så Måste jag ha saker att göra. annars känns det som att jag lika gärna kunde jobbat extra.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback