Stadsmaran 2011



Startskottet för ferruform milen på porsön.
planen var att heja fram NJA personalstiftelse (ssab med andra ord) men vi kunde bara hejja fram elin till en fin tid. jag tycker sånt där är lite små kul. det känns som att man gör något när man åker iväg sådär. 

efter hejjandet åkte jag hem och lagade lunch/middag till mig själv. jag vet inte vad som hände, men jag värmde inte bara tonfisk och kokade pasta. jag åt inte bara sallad.
jag lagade ta mig fan Mat:



bevis! stekte kyckling, bacon och ägg. hällde på lite grädde för att få lite sås, som självklart kokade bort eftersom jag inte kunde räkna ut när broccolin skulle koka färdigt. kokade några ägg som fick följa med på tallriken också. lite duktigt är jag väl? ingen pasta, potatis eller ris!! (ärligt så fanns de bara ris hemma) men jag hade ändå gjort broccolin.

jag funderar på att knäcka en kall.. :)
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect my food skills!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback