två snabba



jag ska försöka käka nyttigt igen och tappa lite mer vikt. vi får se hur det går.
min frukost/lunch blev iallafall nyttig. stekte lite snabbt kyckling och fixade avocado,gurka,paprika och ägg. tur att jag drog på med kryddorna på kycklingen!!

jag fattar inte varför jag inte kan sova. bara för att jag "måste" sova så sover jag jätte dåligt. jag hoppas jag klarar natten iallafall, men det ska nog gå vägen.

två 12or kvar. sen långledig igen. nästa vecka är det bara två eftermiddagar torsdag och fredag. just nu känns det jävligt värt med hundveckan så man får vara ledig mer senare. men när man väl står där, mitt i hundveckan så vill man bara dö (nästan)

kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback