view

 

jag och elin fick en liten rundtur på ssab en liten stund innan klockan slog sex imorse. det var ascoolt!! utsikten från masugnen får tala för sig själv!! av förklariga själv (93m upp) så tog jag inga bilder rakt ner. jag hade nog med att hålla i mig. jag är inte höjdrädd, men jag har respekt!

innan vi tog oss upp på toppen fick vi se när de borrade ett hål i masugnen för att kunna tappa ut järn för att fylla torpederna. DET var häftigt! sprutade massa och det såg ut som ett gigantiskt tomtebloss.

gud vilket fränt jobb vi har ;)
jojo, vi sitter och kör travers i en hall, haha.

nu är det dags för mat innan vi drar iväg och kör det sista rycket innan vi blir långlediga igen.
kom ihåg att det var här ni hörde det först

 

respect hights


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback