Efter en timmes simmande i en allmän pool har du fått i dig en halv liter urin

jag har tränat idag.
jag har numera valt att träna kondition på övervåningen. crosstrainerna på övervåningen är lättare att köra på än dom där nere.

vad gör jag idag?
jag och elin håller oss på övervåningen. elin frågar
-"uppe eller nere?"
-"uppe för helvete. jag är inte redo för att gå ner."
elin skrattar lite åt mitt ärliga svar och vi knallar in.
när jag preciiis ställt mig på crosstrainern och fibblat in vattenflaskan ser jag att det är samma crosstrainer som står på nere våningen. draaa åt helvete. 7minuter senare ville jag bara kapa bort benen.
det är sinnessjuk skillnad.
TACK!

(tror fan jag ska simma imorgon, i ren protest. få in lite klor i barret som kommer ta för länge att skölja bort! kanske hittar någon bortförklaring imorgon, typ att jag inte har något att simma i. vi får se. )


helvetet är inte slut. efter mina 7 minuter gick vi och lekte med såna yogabollar. helt ok.
lekte lite ben och armar i gymmet och där, där kom det. vääärldens jävla mensvärk.
alltså det var inte nådigt. elin fick köra, jag satt dubbelvikt i bilen.
vart kom det ifrån?! jag brukar inte få såna ordentliga "värkar".
utan att säga för mycket så har man fan inte så ont när skiten är i princip slut. NEJ. NEJ. NEJ.


hur har din dag varit?
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback