En vecka - CHECK!

Min första arbets"vecka" avklarad. 3 av 5 dagar.
Jag hade ordentligt ont i fötterna vid 19.00 igår kväll. Men jag klarade det.  Tiden tog slut.
Det känns okey efter 3 dagar ändå. Är lite nervös för nästa vecka, förmiddagarna. Inte för uppstigningarna, men för att jag ska bli "vanlig" arbetare på onsdag eller torsdag. Jag hoppas att jag inte gör bort mig eller arbetar för långsamt. Kändes som att jag stoppade upp farten för min station när jag for runt med någon konstig truck-grej. Nästan att jag saknade 1086 för ett ögonblick, men jag gav mig inte. Jag ska fan bli bäst på det där! Eller iallafall bättre.


Jag är väldigt rädd för mina grannar. Vågar knappt ta ett glas vatten efter kl.22 ifall jag stör. Skulle aldrig dammsuga 22.05! Igår kom jag hem efter 22 och jag sket fullständigt i mina grannar. Jag tappade upp ett bad, badade en stund och sen tvättade jag håret. Det tar lääänge. Säkert 30min att jag pysslade på där inne.
Ingenting hände! Inga grannar som knackade i väggen, lämnade lappar i brevinkastet eller ringde störningsjouren.
Det har faktiskt hänt!

Imorgon är det födelsedagsfika här. Jag har förbrett genom att hämta en tårta från
Sockerbagerskan samt att ha ordnat ett parkeringstillstånt till dom äldre i släkten.
Då var det bara kvar det här med städningen, INTE kul.
Speciellt inte när jag hittat the sims cdn som varit borta minst 4 månader :P

kom ihåg att det var här ni hörde det först



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback