four more to go!

det gick ovänat bra att jobba förmiddag. ja, jag har lite vana från tidigare. men nu sitter jag inte på en stol och häller i mig kaffe i åtta timmar! nej herrejävlar. här gör vi oss förtjänata av lönen.
jag i fikarummet - "jaha, ska man pinna ut och göra sig förtjänt av sin lön då.."
okänd snubbe i fikarummet - "VA? varför det?? ingen annan gör ju det"
humor nivån på topp.

HELT slut nu. klockan är inte ens åtta.
jag har hunnit köpa hundmat(!), hämta hit heidi, handlat, fixat en mindre julmiddag, gått ut med tjejerna och julpyntat. de ni. fan vilken produktiv dag! jag gör ju ta mig fan mer när jag jobbar än när jag är ledig.
sinnes.

kom ihåg att det var här ni hörde det först


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback