Lerbad på LBK!



Varför inte?
Hon har varit borta länge nu. Hon återvände hem i söndags, samtidgt som jag fick packa väskan från ssab.

Bilden är tagen på LBK (Luleå brukshundsklubb för er oinsatta hundhatare)
Linnea kör som känt med agility med skoj och ska göra tävlingsdebut i november. Mer info kommer.
Jag tänkte gå på ett annat spår och testa tävla lydnad med lerhögen på bild ovan.

Projekt:
Fixa tävlingslicens och vaccinera skiten ur hundarna (BILLIGT!!)

Linnea har redan styrt upp Skoj och väntar bara på vaccinet. Jag har inte ens börjat med Nellie. Men jag väntar tills jag testat gå en tävlingslydnadskurs med henne. Kanske tar mig vatten över huvudet. Jag tyckte att det gick skit bra när jag testade momeneten på plan idag på LBK. Det är bara jag med mina dubbelkomandon som behöver styras upp. Hon kan utan, men jag har något tix.

Ja, hund hund hund. Jag ska sluta upp.
Jag ska uppdatera senare om mina senaste inköp(!) mycket mer intressant. Ex, min nya matta och en spegel som ska hängas upp i sovrummet. Jag har fått något ryck med inredning, inte för att jag kan ett skit om det, men kul iallafall.

Jag ska söka efter min klocka nu, väggklocka. Sån med lösa siffor .
Kom ihåg att det var här ni hörde det först


RESPECT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback