Sista veckan på ssab

egentligen har jag verkligen inte tid att sitta här nu, jag vet inte vad jag pysslar med!!

jag är inne på min sista vecka, hundveckan nu.
för er som inte förstår:

måndag, tisdag och onsdag jobbar jag 14-22.
ledig torsdag.
fredag 06-14
och lördag och söndag 06-18.

det blir några timmar.
56h för att vara exakt!
jag ska jobba 80!

måndag började jag 14 och gick 16h senare. (14-06) eftermiddag + natt.
likadant i tisdags och nu ska jag snart göra en likadan till! tre 16h på rad.
jag fattar inte varför jag gör såhär mot mig själv. men det är pengar.

jag hinner bara vakna så ska jag åka.
mitt största problem är "vad ska jag äta??"
jag måste hinna till kvantum innan jag ska infinna mig i kontrollrummet kl.13.30 för avlösningen.


till något helt annat.
imorgon är det sista träffen för agilityn. jag hade verkligen velat åka och titta.
med andra ord hoppas jag på friskift, eller iallafall att jag är ledig då. vilket jag än så länge är.

kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect my sleep

Kommentarer
Postat av: pkis-p

sara du uppdaterar inte!

2011-09-25 @ 20:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback