This is me!


...lägg inte märke till kläderna :) Bilden är för att visa spegeln, som senare
ska få bo på väggen istället. I sovrummet alltså.





Köket. Fast jag tror att den visa ljusgrejen får flytta till hallen sen.




Den bedårande hallen.





Vardagsrum. Jag har en ny matta :)
Det har aldrig funnits någon matta tidigare, EVER!

Jag tycker om att ha mycket grejer, alltså att pynta :) Det ska vara grejer överallt, inte stökigt. Men grejer. Ingen vägg utan grejer typ. Ändå ekar i princip varje vägg ;)
Det finns ett stort skrivbord (expedit hylla + skrivbord) bredvid stolen där, men jag tar det sen på begäran.



Kommentarer
Postat av: fgsfds

lol,för den moderna svennen är det viktigt att kok och drinkböckerna står uppradade

så alla kan se vilken god smak hon/han har. Fårskinspläd är också högsta mode

2011-09-28 @ 21:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback