countdown

om tre veckor är jag officiellt arbetslös. ungefär + 3 månader fick jag ihop iallafall. lite skönt att bli ledig, men jävligt trist. okey att 3-skift måste vara bland det trögaste man kan jobba.. men ändå.
hade inte varit helt fel att få en lön varje månad istället för knappa 10 från a-kassan. kommer bli jobbigt. jag tvingas nog ställa in stockholmsresan till mini-me och mia som jag tänkte ta :/ dom får pallra sig uppåt istället, igen!

eftermiddagsveckan väntar. skönt. eftermiddagsvecka = sovmorgon.
sen förmiddag och avslutningsvis nätterna.
på onsdag får vi finbesök från dalarna, på fredag är det födelsedag och när helgen kommer är det skoj som ska tävlas igen. hertsö ridhus - BE THERE!!!

dags att börja röra på sig.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect whitney houston (hon har dött, shit!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback