fantastisk helg!

ikväll tänkte jag bita ihop och åka till jobbet. jag tror nästan att det var tabletterna jag tar för PUVA-behandligen som orsakade trött/matt-heten som jag fick i torsdags. kombinerat med allt det andra blev det ju en höjdare.

helgen har varit riktigt bra trots att jag mest bara sovit och halvsovit.
men under mina vakna timmar har jag hunnit bjuda på middag, mia och heidi kom förbi.
på lördag var jag och mia på hockey och såg när vi vann över linköping. tacka gud för sittplatser.
jag orkade nätt och jämnt hålla mig vaken under matchen. feber satans skit.
men fortfarande riktigt kul helg!

jag är jävligt trött redan nu, men fortfarande är det mina nysningar jag har att tacka för att jag är vaken.
om 20min sitter jag i bilen påväg mot jobbet igen.
hade det inte varit för att jag fått kicken så hade jag stannat hemma. inte varit värt pengarna, men när pengarna slutar komma in har jag inte mycket till val. jag kan vila i mars.

kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback