hur tänkte jag nu?

igår kväll kom mia och heidi förbi. mia förhandlade till sig en kex och ost kväll här hemma. "det går nog bra".. trodde jag ja! ett glas rött till maten och sen var det kört. fyllde upp för ett andra glas som fortfarande stod kvar på köksbordet när jag vaknade på morgonen.
vid tolvslaget blev jag illa tvungen att kasta in handduken. jag hade ju lovat mia att gå på en hemma match medans hon är kvar här uppe. alltså behöver jag sova!

kväll är det dags för match, på plats! N-sektionen till och med (i mitten av arenan), mia tyckte att det skulle vara kul att stå, men inte den här veckan. jag känner mig som världens sämsta vän som inte pallar med något. somnar på ostkvällen och jag vill inte ens veta hur kul jag kommer vara under matchen. ska kanske ta en stödvila för att vara säker på att jag håller mig vaken. det är iallafall bevisat att alkohol/vin inte hjälper speciellt mycket.
jag kan iallafall andas idag, det borde bli bra tills imorgon.

det var kul att alla kom igår iallafall. trots att jag är sämst.
jag ber om ursäkt för allt mitt gnällande, men ingen har tvingat er att läsa :)

kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect me n´my girls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback