man kan ha trevligt på jobbet ibland :)

inatt har jag nog haft min trevligaste arbetsdag på hardtech. minst en pallplats iallafall! första halvan i lasern och andra i blästern. chill. blästern hade väldigt bekväm körning så det störde mig inte speciellt mycket.
varmkorv och fika, musik i VANLIGA högtalare i lasern! jag hade ett litet moment för mig själv där jag bara tog in allt. jag var så nöjd och ville bara att alla arbetsdagar skulle vara så. helt.. helt.. fantastiskt!
behöver jag nämna varför jag ä l s k a r nätterna? didn´t think so

det börjar bli dags för mia att åka tillbaka "hem". (jag försöker intala mig att hon är hemma nu och bara åker iväg. ungefär som malin och elin.)
iallafall ser det ut som att hon åker på lördag. vilket betyder att ikväll är det sista kvällen hemma. vi har klurat på vad man kan hitta på, men fantasin tog oss inte långt.
bowla, bada..? tar mer än gärna emot förslag.


ska fota mina händer så ni som inte bor i stan får följa med i dramatiken!
tredje PUVA-behandligen imorgon för den delen. (ljusbehandling)
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback