prestationsångest?

inatt tror jag att jag fick en släng av prestationsångest. jag kände mig så fruktansvärt dum och okunnig. ingen fanns i närheten pga rast och jag vågade inte springa iväg. som att det vore bättre än att bara gå runt runt. nä jag mådde fan inte bra.
jag saknade mina traverser. dom kan jag. dom känner jag väl.

men nu, minsta lilla fel och jag har ingen aning. okey, jag lärde mig något nytt igår, det gör jag nästan alltid. men ändå. jävla robotar.


jag har sovit dåligt för att grannen lyssnar på vad jag tror är techno. varför?? varför??
det är inte ens bra. jag måste skaffa någon form av stereo/radio i sovrummet så jag kanske inte hör hans dåliga musiksmak.

nje. jag ska se vad som finns i matväg här hemma. vilket inte borde vara mycket, har inte storhandlat på en månad.
kom ihåg att det var här ni hörde det först



respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback