anteckna i intresseboken!

jag tänker inte gnälla om eftermiddagarna. jag tänker aldrig mer gnälla på dom!! jag tänker lägga all energi på att gnälla om förmiddagarna istället. lite små kul att jag ändå måste ställa klockan och "stiga upp" till eftermiddagarna också!!!

9.30 tänkte jag stiga upp. det slutade med kring tolv. jag var ändå trött när jag skulle upp! jag tänker skylla ifrån det på lulebo! jo det går att skylla på dom. eftersom det är typ 17 grader i sovrummet och golvkallt blir det extra tungt att stiga upp ur sängen.
det är så kallt att jag vaknar mitt i natten ifall jag inte har hela kroppen (utom skallen) under täcket. det blir en isande känsla på ex. axeln och armen ifall de sticker ut.
men lulebo säger att de är ok värme. jag ska plocka hit ett extra element. iallafall under vintern.

spännande fakta huh?


about my hand.

jag var hos hudläkaren igår. jag ska avbryta min aggresiva kortisonbehandling eftersom det inte verkar fungera alls. istället ska jag få en annan salva (tror det är en salva från klass 3. har kört 4an innan)
och recept på tabletter. tabletter som jag ska ta 1h före ljusbehandling på sunderbyn.
24h från att sista tabletten svalts får jag inte vistas ute i solen. jag måste ränna runt i solbrillor ifall jag måste ut under solen. det är UV-ljuset jag kommer bli galet känslig mot, när jag ätit tabletterna.

jag kommer göra behandlingen två gånger i veckan.
angående jobbet så finns inga fönster inne på fabariken. jag behöver alltså bara ta mig dit och in. borde väl förhoppningsvis inte vara allt för svårt. sjuktaxi till jobbet?

kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback