Counting all the assholes in the room, well I´m definitely not alone, well I´m not alone...




Inatt lyssnade jag på en av mina spellistor på spotify. Kring en halv fem imorse kom Volbeat - Still couting. Jag stannade faktiskt upp och reagerade till. "Malin har fan flyttat - på riktigt"! För att inte förvirra så kan jag berätta att hon har haft den låten som ringsignal på sin telefon, och jag har sagt åt henne att byta. BYTER DU RINGSIGNAL NU SÅ LIGGER DU RISIGT TILL!! :) Så.
Jag saknar dig!

Ändå är det kul att hon och Elin testar vingarna lite. Dock hade det väl räckt ifall de provflög lite i Boden! Vad är det för fel på Boden egentligen? Fin stad (tillåt mig små le)

Det blir tight att dra iväg en sväng till Stockholm nu när jag fick förlängt på jobbet. När man jobbar 3-skift är man bara ledig om helgerna, ifall man inte PÖT:ar dvs. (PÖT = Produktions ÖverTid alltså) Men förr eller senare måste jag ta mig iväg dit.

Nu är det ju  för många anledningar att åka till Stockholm. Kanske borde jag också packa ihop grejerna och dra dit? Undra vad Jonatan skulle säga om det..?






Här är iallafall Volbeat!



Kom ihåg att det var här ni hörde det först (kanske inte låten dårå)


respect mini-me

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag saknar också Malin, jättemycke!!!!!

Pontus och Prinsen håller nog med.......

2012-01-20 @ 17:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback