det gick fint!

jag hade en bra natt. jag känner mig nöjd. kanske att jag kunde ha haft mer att göra, men det var lagomt med tanke på att de var nattskift. lugnt på linjen, men när det väl drog igång var det a-stolpe :/ dom är ett rent helvete att hänga på racksen. jag tänker bli bäst på att hänga upp dom!!! jag har kallat dom för bögar hela natten. fråga inte varför.
embaleringen sen. spika pall tillhör det förflutna. jag har bara embalerat (spikat på lock) på pallarna som är färdigpackade från avlastningen. behagligt. dock missade jag att kolla hur många som dom hunnit packa innan lunchrasten.. big mistake. stod en timme och embalerade i ett. ja, jag kanske inte har samma hastighet och skills som "urtids hardtecharna" som mattias valde att kalla dom!
men jobbet blev gjort.

jag hade jobbigt att stiga upp nu. jag trodde att klockan var kring 11-tiden. men icket.
försökte väcka mig själv genom att ropa upp båda hundarna i sängen. dom är lite sköna i skallen och beter sig som att jag har kommit hem. ni vet, glada och vill hälsa på en bara för att man vaknar! ja, jag får iallafall börja dagen med att känna mig uppskattad!

info till mami: måndag nästa vecka fick jag ny tid hos hudläkaren. borde fixa tiden eftersom eftermiddagsveckan är då och tiden jag fick var 10.30.

kom ihåg att det var här ni hörde det först



respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback