fredag den 13:e

för mig var inte fredag den 13:e en otursdag. nu när den värsta chocken och mitt "ont i magen" har släppt så kan jag säga att det var en bra dag.
två mycket bra saker skedde igår:

1) jag fick ägarbytarpapperna till forden och fick äntligen sålt den. (lite surt att "jag" fick laga den före, men ändå)

2) jag fick förlängt på hardtech trots att dom ringt och sagt att jag inte skulle få.
jag fick också reda på hur lång period jag ska få jobba. det blev två månader, 16e mars.

det var kul!! jag fick också beställa mat av mamma. självklart beställde jag takbytar-kycklingen! örtkyckling för er som inte hänger med i svängarna. ett, två glas rött sen var det dags att åka hem.
jag har sovit som en liten gris. fiii så skönt att sova utan att klockan tjuter i öronen.

idag tänkte jag knalla till/mot heidi och hålla henne sällskap lite. kanske jag får hjälpa henne i tvättstugan den här gången? :)

jag har så dåligt samvete för tjejerna i veckan så det kanske är lika att gå och leka ute. (ingen som reagerar på att jag verkar tro att det är mina barn jag pratar om??) :P


nånä. jag ska ta och boka in agilityn och sen börja klä på oss lite.
kom ihåg att det var här ni hörde det först





respect!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback