...jag vill bara lägga mig ner och dö



som känt ser min vänstra hand ut som ett slagfält. det där är en bra dag!!!!!! jag h
ar följt anvisningarna och jag tror fan inte kortisonet vill längre.
jaja, men jag kan ta den smällen, ett tag till iallafall. jag har ju bokat tid hos läkaren på torsdag. (inte måndag, det var tandläkaren mamma)

handen ser blek ut på bilden, men det är inte alls så i verkligheten. hande n är R Ö D.

men ikväll när jag gick omkring barfota eftersom jag var för slö för att idas ta på mig strumpor, känner jag att något fastnat under foten. det ömade lite och på reflex drog jag foten över tröskeln till vardagsrummet. "jäkar vad den satt". så jag tar handen och försöker ta bort skräpet.
INGET JÄVLA SKRÄP! psoriasis under vänsterfoten nu också. MEN JÄVLA GRATTIS!!



som ni ser. (ankeln kan se fet ut, men det är inte fett för en gångs skull)
ALLTSÅ?? händer det här??? kommer jag bli halt nu? kommer det på andra foten också som det gjorde på händerna? inte för att min högra hand ser ut som min vänstra, men ändå!! "okej" händerna, men FÖTTER?? jag vet inte vart jag ska ta vägen. seriöst.

jag pallar fan inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback