nattvecka

ska gå på andra natten av fyra om ett litet tag. trodde att det skulle bli en tung natt förra natten, men den gick oväntat snabbt. kan bero på att föra fyra timmarna flög iväg när jag fick kämpa på linjen med en omställning. jag börjar få lite mer grepp om vad man gör nu. tredje/fjärde gången sen jag började, lite för sällan för att förstå fullt ut. men vi får se vad den här natten har att erbjuda.

tråkigt nog är jag trött redan nu. men det är nog bara fejk trötthet eftersom jag ställt om dygnet.
på lördag är det dags att sprätta upp en öl eller två på bergnäset hos en arbetskompis. första festen för min del, vet inte hur det ser ut för övriga deltagare.
även fredag ser ut att gå i ölens tecken. återstår att se hur jag mår när jag vaknar, är iallafall grymt sugen. förfest och sen spelning på lillan! :)

nje. jag ska försöka plocka undan lite och förbereda mig.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback