skål och grattis då?

igår fyllde björn 35 år (!!!) så vi gick förbi och sa grattis. jag skulle ha fotat den fina inslagningen som jonatan gjorde. han virade en systempåse runt en liten bok och tog snöre runt för att stabilisera upp det hela - Snyggt!

kring elva tiden på kvällen tyckte jag att jag skulle göra heidi sällskap. sagt och gjort. drog hem och tog med några kalla och satt där till efter tre. jag mår oförtjänt bra idag. lite ångest över att jag sov till typ kvart över elva när jag ska stiga upp kl.05 imorgon. OWH. där har vi ångest framkallande tankar!!

jo, jag kan glädja vissa med en nyhet - det är sista veckan på hardtech. fick inte förlängt.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback