Looking younger every year

jag har gått tillbaka till jobbet. fick ihop inte mer än tre skift den här veckan. nästa vecka väntar min favoritvecka - förmiddagsveckan! jag kan lika gärna hänga mig nu.
ännu bättre är att jag skrivit upp mig för extra jobb lö - sö, även det förmiddagsskift.

efter jobbet igår (kl.22.00) körde jag hanna till stan. åkte hem, tog en dusch och en kall öl. jag förtjänade det. tydligen förtjänade jag också ett mål mat på max och en krogkväll på allstar! efterfest med hockey på tv:n och jag tror vi körde hem lina kring 05.00 imorse.
jag tror vi väckte hela huset när sverige gjorde det avgörande målet!!! men jag sket fullständigt i det just då. jag börjar få lite stake tror jag. men det var riktigt roligt!! hela julen tycker jag att jag varit nöjdare och gladare! om man räknar bort foten och att per bor här. (fan att han inte läser det här!!!)

idag har vi inte varit ens utanför dörren. jag tror jag steg upp 14.30 och då packade per precis ihop sina sovgrejer från soffan och jonatan var på jobbet.
sen dess har jag legat på soffan och fortsatt nöta 2½ men. jag gillar vårat lilla maraton ändå. jäkligt skönt att ligga och slö titta på.

jag längtar som en galning till isen har blivit tjockare så jag kan åka på en premiärtur på mina nya skidor med tjejerna. nellie ska härdas :)
jag vet inte om jag törs följa mina vänner i spåret ännu. vägen svänger men inte jag!!


jag har inte riktigt förstått att malin bor i stockholm nu. det känns konstigt att skriva det.. malin bor i stockholm. jag tror att hon kommer hem nästa vecka. det gäller elin också! jag måste pallra mig till stockhom och hälsa på. det blir lång vistelse så jag hinner säga hej till alla :) malin, elin och mia! det blir tight :)


jag ska inta soffläget igen och vänta på pizzorna.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback