what a night!

mia kom som bekant till luleå igår. kring 14-tiden hämtade jag upp två piippolas och rova på flygplatsen. (alltså mia saila och anton)
när jag parkerade bilen, låste och började gå mot terminalerna. fick någon ingivelse, någon slags känsla när jag gick förbi parkeringsautomaten.. "jag borde nog köpa en biljett". jag backade och köpte en biljett - 20spänn!! lite smått irriterad över mitt dumma dumma val gick jag tillbaka till bilen. bara för att upptäcka att lapplisorna var i farten! bilen som stod parkerad bredvid min fick en bot, jag klarade mig preciiiiiis.
snacka om tur! jag har aldrig köpt en biljett förr, vet inte varför men det är bara så.

körde hem stockholmarna till björx, körde hem mig själv och åt. snäll som jag är lämnade jag bilen på kvantum och tog tjejerna med mig och gick till mia. käkade pizza och drack lite bärs.
fördojjade lite hemma hos mig och drog sen ut på stan!!
fulla personer som ville tränga sig i kön,  vux upp! usch vad arg jag var. men såklart var det mia som fick säga emot medans jag stod och var tyst. så jävla mesig. "jag stod där framme tidigare.."- i kön på olivers, det är väl något man förväntar sig i kön till allstar möjligen. kräk.

det händer alltid något i den här stan.
nu var det mias tur! en liten stund innan det skulle stänga smällde det!
mia såg axel, sa hej. fick håret fläckvis avslitet av hans otroligt svartsjuka och vrickade tjej! gulligt. jag trodde att man var mer mogen i skallen när man har barn och 35år gammal? nä man slutar aldrig förvånas över folk. mia körde in en anmälan på henne iallafall. synd att jag inte såg vad som hände, jag fick hjälpa någon packad brud ut från olivers istället. fan vad jag är snäll ibland.

kom hem och la mig på en gång.
nu väntar jag på pizzan och colan som borde levereras hem inom väldigt kort.
kom ihåg att det var här ni hörde det först.


respect mia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback