agility update

det är länge sen ni fått läsa om agilityn. det är väl dags för en update i den världen också.
jag har faktiskt inte tränat på över en månad nu. kan det vara två?

jag har ju bortförklaring till hur det har blivit som det har blivit. (och även svenskan är kass idag)
jag jobbar ju! folk som jobbar 100% hinner inte göra något. jag ska ju hinna med allt annat också. typ.. allt annat. det blir dåligt med tid.
 
men hur gick det då?
jag tänkte att jag inte har några krav på tjejerna eftersom jag inte tränat.
men helvete vilken överraskning jag fick! skoj var asgrymm och hade lätt fått en pinne på tävling! (om jag nu vet hur banan ska gå och följer den!)
nellie däremot är väl mer som nellie är bäst. hon är allderens för följsam och har svårt att göra saker självständigt. hon suger inte mot hinder utan man måste gå med henne till varje hinder och ge kommando. det är alltså jävligt jobbigt för mig! till skoj pekar man bara så kutar hon runt själv som en skållad råtta.
 
skoj springer fort utav helete! men hon lyssnar väldigt bra när man pratar med henne. det går att få fast henne, det har det inte gått tidigare. jag ska filma nästa träning och lägga upp!
 
kom ihåg att det var här ni hörde det först
 
respect just 4 fun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback