första natten på mitt "nya jobb"

det har gått bra! trots att jag är helt grön och inte kan speciellt mycket. men det är som med maskinen - så länge inget drastiskt händer.

jag är längst bak i produktionen igen. som på ssab! det är jag som ser till att produkten kommer på rätt ställe, är rätt märkt och prover tas. samma som ssab. jag har till och med lastat UT varorna. det är mer än vad jag gjorde på ssab!
allt är så sjukt likt. även om mejeriet är sjukt mycket mindre och varje produkt väger kring 300g istället för 20 ton.

jag ska gå ut med mina lurviga och sen börja plocka.
det har nog aldrig sett så illa ut som det gör nu.
kom ihåg att det var här ni hörde det först

respect

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja, det såg fördj...ut hos dig!!!!

2012-07-23 @ 18:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback