Hemskt :(

Den här arbetsveckan har varit hemsk! Riktigt hemsk. Jag har seriöst varit påväg att gråta minst två gånger. Ingenting går som jag vill! Jag försöker mitt bästa men ändå tycker jag att det är slarvfel. Jag duger just nu inte alls. Nu inatt har jag förberett min maskin för produktion och försökt göra mitt bästa. Tagit det lugnt och varit så noggrann jag kan. Kände mig nöjd och tänkte att det måste gå vägen. Ni kan tänka er va! Disk direkt. Inte ett enda paket mot leverans. Jag ville gråta, jag kände verkligen hur nära det var. Fyfan vilken värdelös arbetare jag är. Jag hade inte anställt mig igen. Jag sitter och skäms för mig själv nu. Riktigt pinsamt och jobbigt. Kom ihåg att det var här ni hörde det först No respect


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback