hon har kommit nu..

vem säger att materiella ting inte kan göra en lycklig?
jag blev gråtfärdig av lycka när jag myste med min goose i bilen påväg hem från affären.
idag påväg hem från jobbet kunde jag igen känna i kroppen det där "ruset"/lyckan. låter fånigt.

det är du och jag nu.
nu ska jag bara vänta på att FÖRBANNADE HALEBOP SKA SKICKA HIT DET FÖRBANNADE MICRO-SIMKORTET SÅ JAG FÖRHELVETE KAN ANVÄNDA TELFONJÄVELN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(jag är minst lika arg på mig själv som inte gick till en fysisk butik och köpte hela paketet.)

jag har dessutom skrivit ner hela min adressbok från nokian. elins nummer står överst på min lista. sen när kommer E före typ Anna? men men.. flinet kan få njuta lite av sin första plats!

kom ihåg att det var här ni hörde det först

respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback