mobildjungel!

min telefon har nog gjort sitt nu. det går ibland inte alls att ringa, ibland går det precis.
 
men inga av de telefoner som finns på marknaden (bland de nyaste) intresserar mig. samsungs telefoner är ju stora som hus, iphone är iphone - jag är inte så imponerad och nokia. nokia noka, det är väl det jag egentligen vill ha för att jag är van. men risken är att jag får betala IGEN mycket pengar för skit. jag tänker på jävla meny-knapprandet och sånt. samsung ser bara grötit ut och jag skulle ha svårt att använda telefonen fullt ut, det gäller nog alla andra telefoner också.
 
så,
nokia lumina 900
iphone
samsung galaxy II - III
 
egentligen ska väl samsung bort, dom är förstora. men dom är bra.
gaah...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback