Sköna helg

min värsta vecka är över. gud så skönt! som jag skrytit och varit nöjd över mitt nya jobb... och så kommer en sån vecka. jag hoppas inte den kommer igen.
ska iallafall trucka de här två sista veckorna, jag har hunnit övningsköra lite. går inte speciellt bra..
 
mia med familj är i luleå. saila har köpt ett hus på porsöberget som vi har hängt i.
ikväll ska jag också bli husägare, tillfälligt. passar på när mamma och pappa är i stugan!
saila ska vara barnvakt till anton så mia och andreas får åka iväg en sväng.
det ska bli mysigt att grilla och låta dom lurviga springa fritt. (HUND, inte mina nyrakade ben!)
utgång eller inte, det spelar ingen roll. men hemmafesterna är alltid BÄST!
 
nu ska jag packa ihop och åka med fisen mot gammelstad. (mamma kan andas ut, jag har till och med tankat!)
 
kom ihåg att det var här ni hörde det först
 
 
respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback