Träna hemma?

Jag märkte idag att mina arbetsbyxor inte sitter lika löst som vanligt. Jag är medveten om mitt skarv, men inte trodde jag att det var så märkbart. Nog för att jag äter brieost, mörkchoklad och tycker att jag skarvar med maten. Jag försöker ju sluta röka så jag lägger skulden på det. Typ som gravida - som också får lagligt äta vad dom vill. Men när dom säger på jobbet: - "Sara! Du skulle ju gå ner i vikt, då ska man väl inte ha en chokladkaka i skåpet" Eller favoriten när man går till fikarummet: " gå inte till skåpet nu!" Jag måste verkligen börja igen. När folk vill vara hjälpsamma och så, ser jag det som att jag är riktigt fet. Inte helt fel ute kanske! Jag har googlat på dom där kettleballsen som Jonatan pratat om. Den som lever får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback