varfär ska jag sluta?

hälften av veckan är klar. det känns rätt okej, varken eller. jag längtar till lönen trots att jag har pengar kvar på konto? mycket vill ha mer kanske.
 
sen har det slagit slint i hjärnkontoret.
jag har av någon outgrundlig anledning inte rökt något på några dagar nu. första rökfria dagen var lördag.
lördag, söndag, måndag och nu tisdag. femte dagen imorgon.
 
för att ta bort misstankar så finns det ingen anledning. ingen unge på g eller något sånt alls. glöm det.
jag kunde bara inte röka i lördags eller söndags pga att jag drack i fredags. jag kan inte röka när jag är bakis. därför fick jag några dagar "gratis" och nikotinet borde ha gått ur kroppen nu? det är väl bara vanan som är kvar.
 
det är sinnessjukt svårt. det är en klar röst och en ordentlig vana som draaar mig upp och vill dra mig ut. för att lyckas stanna inomhus känns det som att jag är lite schizo? väldigt konstig känsla.
men varför ska man sluta? på rikigt alltså.
 
jag vill inte sluta. jag har ingen lust. varför? jaja, sjukdom hit och dit. man folk dör ju som flugor ändå. är det inte det ena så är det det andra. flygkrascher, miljokatastrofer, bilkracher .. ja vad som helst.
fan äta kyckling och få ett ben i halsen. jag tycker faktiskt om att röka. det är trevligt, gott. det må kanske inte lukta speciellt gott, men jag har inga problem med det.
 
jag vill ju så gärna. varför sluta med något man gillar bara för att det råkar vara lite skadligt?
min viktnedgångskamp lär ju gå i stöpet eftersom jag bråkar med det här just nu. helvete.
hellre smal och rökare än rökare och fet som en gris.
 
kom ihåg att det var här ni hörde det först
 
 
respect min rökning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback