Beslutsångest

idag är sista anmälningsdagen för inoffen i gällivare. alltså det är ju inte nära.
jag får åka med egen bil båda vägarna = jävligt dyrt.
jag har kollat tågen, det kostar ca 300:-. men då måste jag ta mig till tävlingen som ligger lite utanför.

jag har ingen aning om när det ens startar eftersom jag kollade ett tåg som gick 06.25 och framme 09.19 enligt SJ som alltid brukar komma i tid....
what to do??? ynka 35kr per start och det är 4:a starter per hund för mig. väldigt bra träning som sagt. jag skulle nog inte ångra mig ifall jag åkte. dessutom verkar det inte ta hela dagen, det är typ inga anmälda. 12st starter utan mina 4st inräknade.. på fyra lopp. hängde ni med?
Fyra lopp.
Av dessa fyra lopp startar totalt 12st hundar. "yeej"!

som sagt.. what to do? (det är förresten nästa helg på söndag som det är)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback