Frisk!

jag har gjort två iaktagelser när jag varit sjuk.
1. när man har lite pengar äter man dålig mat.
2. när jag i princip bara sovit sen jag blev sjuk har jag fått sår/blåsor på fötterna. liggsår?
 
jag har friskanmält mig och längtar nästan lite efter att få jobba! lönen och för att det är första veckan jag ska köra själv. upplärningen är över! mindre kul att jag börjar min första vecka med två sjukdagar. känns som att dom anställt mig i onödan när jag är sjuk :( jag vill ju faktiskt vara där.
 
skoj är sitt vanliga själv efter olyckan. jag har rakat bort all päls i princip så inte det som vetrinären rakade syns lika mycket. bett-märkerna ser ut som typ myggbett eller något åt det hållet.
hon ser alltid så ful och tanig ut när hon är nyrakad. kanske skulle börja rycka henne istället, igen.
 
jag hoppas jag får hålla mig frisk. jag ska ju till rutvegas och fira midsommar!
vi planerar även en stockholmsresa i augusti. inga biljetter är bokade ännu.
 
kom ihåg att det var här ni hörde det först
 
 
respect just 4 fun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback