GOLD!

första nattveckan är i rullning. den extra natten är gjord och nu är det bara fyra snabba kvar!
det gick bra trots sparsamt med sömn. men nu har jag nog fått ihop något fler timmar. jag kröp ur sängen strax före två efter att ha dragit mig en stund. mycket skönt!!!
imorgon ställer jag klockan på 15, inte längre än det.

jonatan åker iväg och lämnar mig heelt ensam senare i veckan. den lilla lusen ska åka och se fotbolls em! sverige - england är det han ska se. inte alls avis!

sen har jag varit och ordnat med min ring som försvann. om ett gäng veckor(!!!) så får jag åka och hämta ut min norrbottensring i rött guld modell STOOOR.

kom ihåg att det var här ni hörde det först

respect sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback