happy midsommar i efterskott!

 
tagna på självaste midsommar! bilderna med kransarna är tagna i rutvik hos lina! vilken midsommar! helt fantasiskt. trots att vi sov i bilen som fyra lodisar. nellie och skoj fick sova med oss i bilen, jag trodde att det skulle vara mer trångt än vad det var.
bilden i mitten fångade jag på mig själv innan vi åkte iväg. jag var och badade med tjejerna och frost!
 
förmiddagsveckan är up and going! 2/5 än så länge.
jag längtar verkligen tills den veckan är över. lite rädd samtidigt, som att längta tillbaka till arbetslösheten? men jag kommer aldrig tycka att det är okej att stiga upp klockan 5.
 
hopp i dusch och hålla tummen på att min mat är färdig när jag är. kycklingwook står på menyn!
kom ihåg att det var här ni hörde det först
 
 
respect midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback