just an ordinary weekend ;)

jag hade helt glömt bort att vi skulle åka på afterwork på fredagen. blev uppriktigt förvånad när jag fick veta att vi skulle åka iväg. pappa hade fått lös bra biljetter till olivers via metall så det var ju bara att passa på! när vi väl kom dit var det stängt!!! bra information. det verkar vara återkommande just nu det här med bristfällig information.
vad gör man då? jo man åker till det där fristående huset vid busstationen ni vet. garden något.


det var väldigt gott! jag och mamma åt laxplankan och grabbarna åt kött. jag har börjat beställa fisk nu när vi är ute. kanske för att man är så dålig på att laga hemma. (ja, jag kan ju inte laga mat)
vidare till stugan och badade tunna. heidi och mika kom och sov över också!

på lördagen var det bakis dag. vi lämnade föräldrarna i stugan och åkte in till stan. jag shoppade en hel del. super fina jeans som kostade 1199:- köpte jag för 49:-!! galet! jag brukar få vara den som får tjata på andra att dom fyndar hela tiden.självklart kom jag hem med massa andra grejer också, även de var på rea! askul.

vidare kring 17-tiden till stan igen. jonatan, peter, peters kompis, henke och micke r sprang en stafett till boden. frivilligt. dom kom på andra plats! det var dessutom en tok som sprang hela sträckan själv!!! från mediahuset till björknäsvallen eller vad den heter.

fr.v. jonatan, peter, (micke) och henke


snygga växlingar som jag lyckades fånga på bild. det är peter som växlar till hans kompis.
nu har som suttit i köket och diskuterat löpning, tävlingen och allt sånt KUL, rätt länge. jag förstår intresset eftersom jag själv hittat ett nytt.
skönt att jag hade heidi och mika med mig som hjälpte till och hejjade på killarna!

nu är det dags att ta datorn till sängen och se någon serie. imorgon börjar jag kl.21 och jag tänkte vara vaken till minst 02.00 inatt! inte mindre än FEM nätter coming up!
kom ihåg att det var här ni hörde det först!


respect team peters fysio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback