sommarplaner

jag vill åka till kiruna festivalen!
jag vill åka till stockholm och tävla med skoj. jag avstår med nellie för att jag inte vill ha henne i lastutrymmet. sen blir hon för dyr! dyrt med stora flygburar och sånt.
skoj är lika stor som en kissekatt och får åka med oss vanliga människor.

men det kanske hade blivit jobbigt att ta med henne. att man blir låst? men det hade varit super kul att testa åka tunnelbana med henne, åka till någon gräsplätt med badmöjligheter i närheten. kanske chocka jonatan och köpa kläder(!!!) till henne :) HAHAHA. bling bling och kläder :) jag ser det framför mig.
misstänker nästan att hon hade gnällt när hon blev ensammen om man åker iväg någonstanns. då måste nellie vara med och hålla henne sällskap. tåls att fundera på.

fyra uppstigningar kvar förresten. sen får jag sova i två veckor! brutalt skönt!
jag ska ta en snabb dusch och sen krypa ner under täcket. jag har totalt missat att one tree hill inte tog slut. dock har jag tappat intresset för serier just nu. men men.,
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect agility!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback