sunday morning

jag trode inte att helgen skulle kännas såhär lång.

jag har tävlat med tjejerna i lördags. tävlingen var i måttsund så det var ingen super-resa för att kunna delta. tävlingen gick bra törs jag påstå, trots några smärre missar och förvirrig från min sida. lite trist att jag inte får info från klubben om att jag skulle hjälpa till :/ det första jag fick höra när jag klev ur bilen var "är du sara, här är ditt arbetsschema". jag hade ingen aning. kul att jag skulle "jobba" när jag själv skulle tävla bara. bra kontakt där. nog hade jag ställt upp - om jag vet om det dvs.

var en sväng på marknaden i kyrkbyn och kollade. det är något man nästan måste göra varje år. vi köpte lite fika och åkte till gammelstad. jag är nyförälskad i mammas ipad! varför har jag ingen? :) jag börjar nu sakna det här med appar. det finns typ 2st som är bra till nokia.

igår kväll var jag på malmudden och ägnade kvällen till att komma på något att göra. det slutade med ett sista minuten besök på kvantum och en film! jag såg dock klart filmen hemma för en liten stund sen, jag orkade lite riktigt se klart den igår ;)

imorgon börjar 3-skiften. ikväll klockan 21 går första gänget ut och arbetar.
jag ska som sagt fortsätta med förmiddagarna.
nä, mitt besök är väl här när som helst.
kom ihåg att det var här ni hörde det först



respect sia

Kommentarer
Postat av: Johanna

En ipad? Jag är så efter att jag nästan inte vet vad en ipad är, dock vet jag att min mamma också funderar på att köpa en. Ungefär som när mina morföräldrar skaffade en plattTV innan jag gjorde det, känns väl sådär...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback