time will heal all wounds..?!

det börjar sjunka in nu att du inte kommer in genom dörren igen. dödsannonsen på kylen är verklig och det har verkligen hänt.
jag är bara arg. jag blir så förbannad. om jag gråter är det för att jag är arg, inte för att jag är "i sorg" eller hur jag ska formulera mig. jag har bokat en tid på hermelinen för det här, det var nog lika väl. jag blir bara argare och argare med tiden.

vi har varit till graven en sväng sen det hände. "sen det hände", verkar inte ens kunna säga rakt ut.
"kullen"/upphöjningen som vi skottade på är borta. jag reagerade på hur äckligt obehagligt det var på kyrkogården. det låg flera "nya" gravar runt om och på ett ställe var det typ 10st på rad med nya gravar. det kändes som en bussolycka där en massa folk dog på en gång. typ en massgrav fast ändå inte.
det hände så mycket där.

jag åt köttsoppa när han dog förresten.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Visst är det konstigt, jag är också arg. Var ni förbi graven idag? Jag tyckte att det var så tomt där, nu vet jag inte vad som har hänt där sen helgen... Skrev också om det här på min "nya" blogg. Bra att du har tagit steget att be om hjälp, det kan ju bara bli bättre! :) Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback