9



jag har sett den här filmen för över ett år sen, kan vara två.
den har gjort att jag utvecklat någon form av rädsla för maskiner? wierd.

LÄS MER OM FILMEN HÄR! (öppnas i nytt fönster)

ex.1  jag tyckte att det var jävligt obehagligt att gå i in blästern på jobbet. (Hardtech)
konstiga metaliska väggar, stora borstar likt biltvätten längst ut på varsin sida, och rätt mycket mörkt.
vem fan tror jag ska äta upp mig? jo, jag tror att maskinen (blästern) ska typ få tänder och ja, döda mig.

ex.2 jag skulle följa ner i maskinen (Gjutmaskinen på SSAB, stort, stort monster. vi snackar våningar)
när jag gick genom den väldigt stora och tunga dörren kom vi in i ett trapphus. direkt direkt till höger kunde man nästan ta i maskinen, en gjutbågde där stålet åker genom innan det kommer ut i friska luften och kapas till tex. 11m bitar. jag tog inte många steg och backade ut nästan direkt. sms:ade mina arbetskollegor och drog.

alla dom här konstiga sakerna jag fått för mig skyller jag rakt av på den här filmen "9". kanske lite matrix? men det är helt sinnes.
jag måste se den igen, jag måste få klart för mig att det inte är någon big deal.
men först en ny promenad.
kom ihåg att det var här ni hörde det först



respect!

Kommentarer
Postat av: mini you

du är så duktig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback