add to watch-list



det gäller även samtliga arne dahl filmerna.
min poäng med just den här filmen är att jag nu har sett den ungefär 4ggr, kanske 2ggr genom hela från början. varför kan man fråga sig.
anledningen är att min käre jonatan är världsmästare i att somna till filmer. det gäller även när man går på bio.
till exempel : "vart är dom nu?" hör man han viska till när vi är och ser en av pirates filmerna på bio. det är inte läge att börja viska 30mins handling i en biosalong.. :)

nu har vi båda äntligen sett de fyra första filmerna. mindre kul att jag såg nästan halva nästa film igår när han somnade. alltså ska vi slå på den nu.. :) man kan inte annat tycka att det är lite gulligt med rönnknix-genen.
och nej jag somnade inte när jag bara lyckades se halva filmen igår, mitt batteri till telefonen dog och jag valde att sova istället för att hämta laddaren i köket ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback