BiLdlöSt

jag har dragit på det länge nu. jag har varit vaken sen just före nio och funderat på ingenting. jag har förflyttat mig till soffan och kollat på skilda världar. jag fastnade totalt och jag borde verkligen börja ta mig utåt. jag ska gå till björx, det är bara att ta sig ut som är jobbigt, sen är det bara ok.

har läst genom mina gamla inlägg som jag publicerat här. sen 2006 har jag skrivit lite till och från,
det står när jag bodde på porsön med markus, om jissa, om dom jag umgicks mest med, mina valpköpsplaner (nellie) och massa massa annat.
läskigt.
jag ville mest läsa för att se när jag träffade jonatan. 29e januari 2007 nämns han för första gången.
i maj var jag och mia i malmö. så säg mitten på april då kanske?! mars?!

kom ihåg att det var här ni hörde det först

respect 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback