dags att göra ett ryck?

jag har bestämt mig för att tappa 10kg från min startvikt innan malin och elin kommer hem på besök.
jag har redan börjat kämpa bort några stackars kilon, men några finns kvar.
därför har jag försökt skärpa mig lite. jag försöker att äta ett vanligt mål om dagen, middagen! övriga tider dricker jag nutrilett. jag har inga problem med nutrilett, jag gillar det.
jag har promenerat längre än vanligt.

idag åkte jag till björx och tog en långpromenad med leif (jonatans pappa) och hundarna. ca 1,5h fick jag ihop där. senare på kvällen har jag varit till gammelstad och simmat några längder. jag belönade mig själv med en stunds avkoppling i bubbelpoolen också.

imorgon tänkte jag åka mot bergnäset och ta en promenad med therese och frolle. jag funderade i bubbelpoolen om jag skulle åka till arcus och springa runt där som ett fån. men promenad låter lite.. skönare. hoppas på vädret!!!

måste skriva en rad eller två om agilityträningen i söndags. tjejerna var rätt möra efter lååångisen på isen och besöket i stugan. jag körde med nellie. herrejävlar! hunden förstår ju. för att vara extrem nybörjare har hon gått till att vara nybörjare! hon kan snart vickisen och slalomen (ena hållet) är inte långt borta! hoppa över hinder och springa genom tunnlar var ingen big deal. "hej nellie, hoppa över den här pinnen"

önska mig lycka till då!
kom ihåg att det var här ni hörde det först

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback