gråsjälören tur och retur


riktigt fint väder! jag var lat och körde till södra hamn. jag ångrade mig sen att jag tog bilen. bara för att jag var så sjukt nervös över att få parkeringsböter igen. men jag klarade mig fint.

jag fick en ide att jag skulle på helt egen hand grilla korv, alltså få upp en eld.

japp, det ryker bara. men rökt korv är väl gott?
man kanske ser att jag fick upp en liten eld tillslut och grillade två korvar innan tålamodet tog slut.
lite duktigt ändå. bra intiativ tycker jag iallafall.


en idol bild måste få följa med. i bakgrunden är gråsjälören.
nu ska jag vila lite innan det är dags för hockeyn.
grymt irriterad på hockey just nu. jag hoppas verkligen att luleå fokuserar på att spela bra och framför allt vinna ikväll. även om tankarna gärna vill vandra iväg till andra tankar.

FORZA LULEÅ
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback